Sunday, January 24, 2010

SHaR3 SHaR3: 这个作品只献给女生

24 JAN 2009 SUNDAY

One of my fren was tagged a video to my facebook...after watched dis video feel quite touching so share with u all at here...hope u all will like it too^^!!



Especially the last part...It's really meaningful^^!!

感激伤害我的人,因为他磨练了我的意志...
感激绊住我的人,因为他强化了我的双眼...

感激欺骗我的人,因为他增长了我的智慧...
感激藐视我的人,因为他觉醒了我的自尊...
感激遗弃我的人,因为他教会了我该怎样独立...


No comments:

Post a Comment